Cercar en aquest blog

dilluns, 1 d’octubre del 2012

Qui sóc?


Hola! :-)


Sóc la Marta, tinc 18 anys i visc al barri de la Vil·la Olímpica a Barcelona.
L’any passat vaig cursar 1er de Dret i a l’acabar-lo em vaig adonar que realment no m’agradava i ho vaig deixar per poder dedicar-me a la meva passió, l’educació i els nens. Des de ben petita tenia claríssim que volia acabar sent mestre. Crec que és una de les poques coses que no he canviant a mesura que anava creixent i madurava. Penso que és un món fascinant i que et pot aportar moltes alegries i recompenses.


Als 5 anys vaig començar a jugar a bàsquet, fer ballet i tocar el piano. Es podria dir que m'han acompanyat al llarg de la meva vida. Al meu temps lliure, prefereixo fer una mica de tot, anar variant i descobrint coses noves. Entre d'altres, destacaria que m'agrada ballar, cantar i sobretot fer el pallasso.


Podria estar-m'hi més temps explicant com sóc, què m'agrada, etc. però crec que la millor manera és que ho aneu descobrint vosaltres mateix@s!

He creat aquest bloc per anar escrivint i mostrant-vos al llarg del semestre les activitats i coses noves que vagi aprenent a les assignatures de COED amb l’Imma Gómez i a GITIC amb en Jorge Coderch. A més, serà un bloc que sempre el tindré a mà i de ben segur que en molts moments de la meva trajectòria professional em serveixi de gran ajut.


Aquí deixo la meva primera empremta de moltes d'altres que espero poder anar escrivint.

Fins aviat i a ser feliç@s! :-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada