Cercar en aquest blog

dilluns, 1 d’octubre del 2012

El meu amic en Twitter

Piulada per aquí i piulada per allà. 

El món està en constant canvi i nosaltres, les persones que vivim en aquest món globalitzat, hem de pujar-nos a aquest tren de les noves tecnologies si no volem quedar-nos enrere.

Al revés que amb el Google Reader, ja era twittera des de fa més d'un any. Quin gran invent!

@martablanquerna


Fins fa poc més d'un parell de dies, el Twitter el veia com una eina per assabentar-me de les anècdotes dels meus amics i coneguts, era semblant al Facebook.

Però gràcies a la visió que ens ha donat, en Jorge Coderch, i amb l'ajuda d'en anteriorment nombrat, Genís Roca, m'he adonat que també es pot fer servir per a seguir a entintats o persones immerses en el món de l'educació, de les TIC, etc. i així anar-te endinsant mica en mica en aquest món i poder retwittejar aquelles cites que siguin del nostre propi interès i poder-les llegir sempre que vulguem.



Cada cop que vaig aprenent més coses sobre com moure'm per Internet, vaig descobrint que hi ha moltes més coses que no sabia de la seva existència i que sóc més ignorant del què creia.


Fins aviat i a ser feliç@s! :-D

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada