Cercar en aquest blog

dilluns, 31 de desembre del 2012

Fins aviat!

Avui acaba l'any. Un any on es deixen enrere les tristeses i es guarden les coses bones. També acaba un viatge en el què em vaig incorporar a principis d'octubre. Quins records! Tinc la sensació que fa molt de temps i realment no arriben als 3 mesos. Avui deixo enrere una activitat que m'ha anat acompanyant al llarg del semestre. Normalment, els comiats mai agraden, són tristos i incòmodes. En aquest cas si que n'és de trist, però d'altra banda, estic contenta i orgullosa del meu treball realitzat durant aquest curs i intens semestre.

Probablement, pensant en les magnituds i dimensions d'Internet, aquest bloc passi desapercebut i ningú més sàpiga de la seva existència. Sí, és un bloc d'una estudiant de primer any d'Educació Primària a la Universitat Blanquerna, URL. Una estudiant que s'ha endinsat en el món de l'educació i dels infants amb l'il·lusió d'una nena que li acaben de comprar unes sabates noves. Més concretament, pel que fa aquestes dues matèries, GITIC i COED, en el món de la comunicació i l'era digital vista des de la mirada del docent.

He aprés tantes coses! Moltes d'elles noves per mi! He intentat aprofitar al màxim aquest semestre, he volgut exprimir cada instant que m'oferien en Jorge i l'Imma, com ja sabreu, els professors de GITIC i COED respectivament.

Podria estar-me hores i hores explicant les meves vivències i les meves sensacions però penso, que és molt millor que os quedeu amb l'emboltall d'il·lusió i iniciativa que m'ha acompanyat durant la redacció d'aquest dossier d'aprenentatge i que cadascú extregui els  seus propis pensaments i si no és molt demanar, me'ls fessiu arribar.



Espero que hagueu gaudit tant com jo amb la realització d'aquest bloc! Sembla mentida però d'una cosa tan simple es poden extreure tantes coses.. 

Gràcies altra vegada per tots aquells que hagueu volgut compartir el meu dia a dia del primer semestre amb mi!


Ara si que és hora d'acomiadar-nos i per últim cop os diré: (sembla mentida que ja hagi arribat el moment..)

Fins aviat i a ser feliç@s! :-D

2 comentaris:

  1. Martha, es nota que has disfrutat durant aquest 1r semestre. La teva síntesi, reflexió i ampliació és admirable. Per cert, em pots dir la música de fons que se sent quan entro al teu bloc?
    Ens veiem d'aqui poc.
    Et recomano que miris la mecva conclusió, a veure què et sembla: http://marcelgm7.blogspot.com.es/2012/12/conclusio-final.html

    ResponElimina
  2. Gran conclusió Marta!!
    Realment sí que ha estat una molt bona eina el Bloc per anar guardant tot allò que hem après durant aquest semestre que, tan i tan ràpid a passat.

    Fins aviat!

    ResponElimina